Hideaway

My place is between the sentences, hidden behind words, squeezed into letters

Friday, September 15, 2006

hmmm

nekaterim gre pisanje od rok, drugim očitno ne. nekak ne najdem tem o katerih bi
pisala al pa so preveč osebne...

kaj se je dogajalo od mojega zadnjega posta.
1. merkala sem dva precej nagajiva, a prisrčna otroka. s svojim očarljivim nasmehom,
velikimi očmi in željo po spoznavanju sveta sta me navdušila. Bila sem mnenja, da je imeti otroka norost (v današnjem svetu). Onadva sta me vsekakor prepričala, da temu ni tako.

2. šla sem na morje z domnom & company. Kljub čakanju na rezultate mature in pošte iz fakultete je bilo zelo sproščuječe, zabavno in pestro. Maturo sem uspešno naredila in bila sprejeta na faks.

3. šla na morje z mojimi sošolci. hja...nisem mogla verjet kako se lahko triletna razlika toliko pozna. primerjala sem to družbo z družbo na prejšnjem morju. čeprav prejšnjič ni bilo ne vem kakšnih žurov sem veliko bolj uživala saj so že sami pogovori in fore na precej višji ravni. čeprav se bo čudno slišal so se mi zdeli moji sošolci otročji, neodgovorni in prav nič zabavni.

4. šla v Piran na plesne priprave. to je bila mala mešanica vsega. 24 bab v eni sobi:) bile so debate, zajebancije in žuri do jutranjuh ur. lahko rečem, da popolna družba. (tud kšna slikca bo pršla k jo dobim pa ko jo bom zanla gor dat).
evo; "ta nove" članice


in še "ta stare" članice



zdaj pa veseli september, ki gre way too fast mimo. šla bi še kam, da bi 100% izkoristla tele počitnice. Faksa se za enkrat še ne veselim.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home