Hideaway

My place is between the sentences, hidden behind words, squeezed into letters

Wednesday, November 29, 2006

"Nehvaležno" sedmo mesto

Nehvaležno zato, ker smo samo za eno mesto zgrešile finale. Najprej sem si rekla ej to pa ja ni slabo. Sedme od dvetindvajsetih. Ko pa sem videla kakšno dobesedno sranje je prišlo v finale sem izgubila dar govora. Plesalci so se v tistih pičlih 4 minutah, ki jih imajo na voljo, v koreografiji 5 krat preoblekli, jahali plišate konje, imeli sceno čez pol odra in porabili 10 minut po koncu točke, da so vso svinjarijo pospravili z odra. Obup.
Drugače je bilo pa neko posebno doživetje, ogromno število ljudi, ki jih povezuje ples.
Vsakič, ko sem vstopila v dvorano sem začutila solze v očeh čeprav mi še zdaj ni jasno zakaj. Dvorana je mela name nek velik vpliv. Tisto zavedanje hej na svatovnem prvenstvu sem, plesala bom na tem odru... Težko je razložit.
Poleg 14 urne vožnje je bilo zelo zabavno:P

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bravo. Nehvaležno morda res, ampak to je komaj prva izkušnja. Tisti občutki, ki si jih imela pa itak niso bili povezani s tem. Bila si na svetovnem odru in to je res nekaj, česar večina od nas ne bo niti od sedmega mesta povohala. Teh občutkov nikar ne pozabi!

12:08 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home