Hideaway

My place is between the sentences, hidden behind words, squeezed into letters

Sunday, March 25, 2007

It never ends

Tako kot že velikokrat sedim pred ekranom in se sprašujem zakaj. Zakaj se mi vedno, ko se že prikaže nek žarek, ravno ko ga hočem zagrabiti, izumzne? Očitno vseeno ne bom plesala pri Mariotu oz. v oddaji Spet doma, ker sem po mnenju stilistke previsoka in preobilna, da bi se lahko prikazala na televiziji. In Mario si nekaj takega seveda ne sme privoščit. Mogoče pripisujem prevelik pomen le-temu, ampak še vedno te potre, ko se ti nek napredek, želja po nečem drugem, razblini v sekundi. Ni jih zanimalo kako se gibljem, kakšno energijo oddajam, pomemben je le izgled pa četudi se samo praskam po riti na odru. Mario, po pravici povedano, ti si ena velika rit in jo lahko praskaš po mili volji.
A zakaj bi se ubadali s takimi malenkostmi. Kot vedno do sedaj, preživela vom. Gledala bom tvojo čudovito oddajo polno čudovitih ljudi, a navijala samo za moje soplesalke, ki ti bodo pokazale kaj pomeni bit dobra plesalka!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

O lubica, tok mi je hudo...prosm ne se sekirat, prosm, prosm,...sej sama veš d so eni velki debili no!!!

Mislm, sej sploh ne vem kaj nej rečm, prasci nesramni!!!!

3:39 pm  
Anonymous Anonymous said...

Te čisto razumem. Ampak po eni strani si lahko zelo vesela, da ne boš plesala v taki bedni oddaji. Mami prav, da je tok bedna, da je nikol ne gleda - rajš gleda BigBrouther:)

1:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

We miss you! Hmmm pusto je brez naše motherfuckerce:)

10:51 am  
Anonymous Anonymous said...

Ok? Je to res? Odklop? Oddaja se mi že tako zdi brezvezna, ampak tole pa le še potrjuje moje prepričanje da jo ustvarjajo totalni bedniki. Ne se skirat zaradi takšnih kretenov! Jaz pa bi jim najraje zavila vrat, ker mi ni jasno kako lahko kdo pride ven s takšnim argumentom? Drži se!

10:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home