Hideaway

My place is between the sentences, hidden behind words, squeezed into letters

Monday, March 19, 2007

Novi čevlci

Celemu svetu razglašam, da imam nove čevlje! Zakaj? Zato, ker je to stvar, ki se ne zgodi vsak dan/teden/mesec, ampak približno enkrat na leto:) Kupovanja čevljev se bolj bojim, kot pa frizerja. Nikoli nič ne najdem in vsa užaloščena zapustim trgovine. Danes pa, meni nič tebi nič, hodim po kranjskem "otoku" in zagledam prelepe čevlje s peto, spredaj okrogli, mehki, črne barve. Take kot sem si jih že dolgo želela. Pograbim čevelj letim na prvi stol, ki ga zagledam, pomerim in veselo zakričim! Plačam čevlje in pobegnem iz trgovine, da si ne bi kdo slučajno premislil in mi jih hotel vzeti:)
Zdaj pa je zelo priročno zapadel sneg, da jih ja še dolgo ne bom mogla nosit in se tako ne bomo kmalu obrabili:) (optimizem.press)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Moji čevlji imajo pa te dni enkrat rojstni dan in sicer eno leto... Ko sem jih kupla sem šla naslednji teden v Francijo, zdaj, ko pa imajo eno leto pa grem z njimi na Dunaj:) Kdo ve kje bojo doživeli drugi rojstni dan...

9:24 pm  
Anonymous Anonymous said...

Okrogli spredaj, prima!
Sploh ne morem gledat čevljev, ki so že dalj časa odsekani špičaki, tako podaljšani, da imamo ljudje, ki nosimo že itak čolne pravečezoceanke.
Samo, da so okrogli!

11:15 pm  
Blogger hobit said...

Sploh nimam besed, ker zgleda, da jih še dve leti ne boš mogla nosit.

9:53 am  
Blogger Blurry said...

Medeya: moji prejšnji čevlji so bili stari 7 let.Dobijo plus za vzdržljivost, ampak toliko časa meti en par je pa malo žalostno.

Perfektn fotr: moja št. noge je 42, tko da nimam niti možnosti kaj šele želje nosit špičakov.

Hobit: pomlad je pred vrati! ;)

5:05 pm  
Anonymous Anonymous said...

Upam da si mela usaj še kere druge, ne sam unga para:P btw, JUTR JE PRVI POMLADNI DAN!

7:05 pm  
Anonymous Anonymous said...

ej baaaaarb sej maš ene prou posebne po meri narjene hehe pa še tak lep satenast material:) sej bo kmau lep vreme pa jih lahk za na faks obuješ hihi:)

10:59 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home