Hideaway

My place is between the sentences, hidden behind words, squeezed into letters

Monday, January 22, 2007

Žalostna sem

Ker mi v tem trenutku nič ne gre tako kot si želim.
Ker v življenju ne bojo potekale stvari, tako kot bi jaz želela.
Ker me obkrožajo rastline. Ljudje, ki se ne obremenujejo, ki ne razmišljajo in govorijo same puhlice.
Ker nikol, pa če grem h stotim frizerjem, ne bom zadovoljna s svojimi lasmi/frizuro.
Ker kar naprej tarnam in jokam ne znam pa nič narediti glede tega.
Ker pišem blog samo takrat, ko sem žalostna in obremenjujem druge ljudi.
Ker mi nihče ne more pomagat.
Ker preveč razmišljam in poslušam žalostno musko.
Ker si želim več.
Ker me je vsak osebek moškega spola, ki sem ga v prejšnem letu spoznala, globoko razočaral.
Ker dvomim v ljubezen in njen obstoj.
Ker si ne dovolim pozabiti.
Ker sem se zredila.
Ker mislim, da si zaslužim več.
Ker vse kar si želim je biti ljubljena.
Ker rabim psihiatra pa nimam denarja.
Ker si želim, da pride nazaj.

3 Comments:

Blogger hobit said...

Glede las, wellcome:-)GENI grrrrrrrrr
Glede psihiatra, ga ne rabiš, ker ne rabiš kemije,
če rabiš neki druzga pa prit h nama. Bomo šli od točke do točke in boš vidla, da imaš čist use, da si uresničiš, kar si želiš:-)

5:09 am  
Blogger Blurry said...

js sam en komentar vidm:)

12:54 pm  
Anonymous Anonymous said...

vse dam za tvoje lase :-))

ti sestra na ic se pa tud ne pritozuj, preklemansko sreco imamo v nasi zlahti da lahko uporabljamo likalnike. :-))


zdej si bom dala novo ime Jinka :-)), zato, da bos vedla kdo pise.

Ce pa ne ves kdo je Jinka potem pa poglej okrog sebe....in bos vidla najlepso p.... na vasi, ki caka, da jo konec februarja naskoci cudovit samec. In spet bomo imeli .........

4:46 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home