Hideaway

My place is between the sentences, hidden behind words, squeezed into letters

Saturday, May 26, 2007

Dan po mojem okusu

Vstala sem ob 10ih, nekaj pojedla, posesala stanovanje in pomila kopalnico. Pogledala del Moških zadev in se počasi odpravila na trening, kjer smo garali, švicali, probavali nove stvari. Nato sem prišla domov, dala gor musko in se eno uro sončila na balkonu. Sedaj razmišljam, da bo treba počas nekej pojest. Mmm kšne školjke bi:)
Pasal bi en žurerski večer ali pa mogoče v objemu nekoga pogledat kšn film. Najbrž ne bo ne eno ne drugo:)
Bo pa še lep dan!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Uh! Kakšne želje za kosilo. Jaz že en teden jem čevapčiče...
Nadaljevala pa si z "žurerskim večerom"? Vse skupaj je zgledal bol zaspano in leno:)

12:24 pm  
Blogger Blurry said...

No ja. Taberna ni glih moja predstava žureranja:)

6:26 pm  
Anonymous Anonymous said...

jest bi tud mela dan po mojem okusu!!!!!!!!!!!!!!!!!!, pa morm to maturo kle neki, kva jest vem...:(((

2:11 pm  
Blogger hobit said...

jest bi tud imela en dan po mojem okusu... pa moram delat, da pol nafilam hladilnik, da majo potem moji lahko dan po njihovem okusu...;-)

12:18 pm  
Blogger Blurry said...

Polona: boš mela po koncu mature ogromnooooo dnevov po tvojem okusu;) oz. glej da boš poskrbela da bo tako

2:40 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home