Hideaway

My place is between the sentences, hidden behind words, squeezed into letters

Saturday, June 07, 2008

2 leti

Moj blog bo čez 14 dni praznoval 2 leti. Ravno danes sem šla skozi vse poste, ki sem jih napisala. Lahko rečem, da sem v teh dveh letih doživela kar nekaj stvari, ki so mi odnose med ljudmi pokazale v precej bolj jasni luči. In mislim, da sem se utrdila, dobila sem trdo kožo. Postavila sem nek ščit okoli sebe, ki včasih malo spušča, ampak mi uspe kar hitro zaflikat. Slaba stran tega je, da sem za kanček preveč ravnodušna, naveličana, melanhonična, sprijaznjena. Izgubila sem zaupanje in vero v ljudi, lepe odnose, ljubezen. But that's a sacrifice I was willing to make, I guess. S prihodnostjo se ukvarjam ravno toliko kot je treba. Ne zrem naprej z upanjem v očeh, ampak z vdanostjo. Samo plujem, se borim z brzicami, in uživam v počasnem toku.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

5:47 AM? waw:D

2:15 pm  
Blogger Blurry said...

woot?

3:03 pm  
Anonymous Anonymous said...

takrat je blo napisano? :)

1:27 pm  
Blogger Blurry said...

ajaaa. sploh nism številkic vidla:D ne ni blo, ta ura je kr neki:)

11:15 pm  
Blogger hobit said...

Sam da ni luža al pa stoječa voda. Takrat bi blo pa dolgcajt!

8:49 am  
Anonymous Anonymous said...

vse najboljše:) (en dan prepozn... a še vela?:)

11:01 am  
Blogger Blurry said...

valda, da velja! Hvala!

1:05 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home